1:e April är inget skämt

SLÄPP FÅNGERNE LOSS DET ÄR VÅR?

Jaha då var det dags att skriva lite igen. Har haft lite annat för mig den sista tiden och har spenderat mycket tid på jobbet. Känner mig riktigt glad idag! Har varit några härliga dagar på jobbet och idag är jag ledig, dessutom börjar vädret att bli bättre och det är inget annat än underbart! Funderar lite på vad man ska hitta på idag för det är ju lillördag eller? Gym är givet men vad ska man göra mer? Det bästa med detta är att det alltid löser sig! Orka planera vad man ska göra på lediga dagar eller? Måste nog fixa mig ett gäng solglasögon också.


Antar att det är många som ska festa idag eller? Skövde som gäller?



Ha en underbar påskhelg allihopa! Jag ska försöka lägga upp några mer intressanta inlägg under veckan!

Frippe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0