måndag 12/4 -10

Vaknade av att solen låg och vilade på mitt ansikte och det första jag såg när jag reste mig ur sängen va en ipod som låg och väntade på att brukas. Käkade en lätt frulle och tog tag i situationen. Gick ut och vandrade en timme och lyssnade på lite drake, young money & lil wayne m.fl. Veckan kunde ju inte börjat bättre?

Idag blir det endel pluggande har nämligen ett antal inlämningar som ska göras. Men det kommer givetvis gå galant. Satt och snickrade på en ny Spotify lista igår som börjar bli klar nu och redo för sin
release här på bloggen så stay tuned.

Snart är det dags för min balkong och göra comeback efter all snö. Kvällssolen gynnar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0