tidsfördriv

Igår (Fredag 16/4 -10) fick jag endel gjort faktikst. Började dagen med ett prov i medicinsk grundkurs (Nervsystemet & Sjukdommar i nervsystemet). Gick rätt så bra faktiskt. Efter det så drog jag iväg till skövde med några boys från slummen. Väl i skövde kikade vi lite på stan och strök runt lite snyggt som bara vi kan. Jag hittade en tröja som jag klippte direkt, svin dyr men jag köpte den ändå. Efter ett tag på stan där så gled vi vidare till Mangos och käkade en riktigt vass dagens.
Senare på kvällen sen blev det återigen en såkallad spelkväll (RISK) ett spel jag verkligen fastat för. Tyvärr vann jag inte den här gången heller men det kommer snart.

Idag ska jag jobba fram till 14.00 på söndag så det blir inte mycket gjort i helgen mer än jobba då va. Hoppas alla får en go helg ändå och ta hand om er TJIPP.



Senaste inköpet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0