Torsdag 15/4 -10

Igår spelade vi det berömda bordsspelet RISK. Verkligen nostalgiskt. Men det som på förhand skulle bli en underbart rolig spelkväll urartade i fruktansvärda fighter och dueller. Här skulle alla vinna till vilket pris som helst. Framförallt Hassini som använde sig av alla medel. Och hade det inte varit för Victor Svenlert så hade jag förmodligen vunnit. Att han skulle bli manipulerad av Hassini va ingen större skräll men besvikelsen va ändå mycket stor från min sida. Jag fullständigt utplånades efter att ha fått en helt okej start på spelet.
Måste även yttra mig angående Hassinis tärningskastning som va helt ofattbar. Det gick inte att slå hägre än tunisiern. Bland det värsta jag skådat. Rasmus va så ledsen så att han funderar på att aldrig mer prata med oss efter alla intriger. Annars var kvällen mycket mycket mysig!


Idag ska jag plugga och spela match. Vi har ett oerhört viktigt prov imorn som omfattar nervsystemet. Kommer bli riktigt svårt men det ska nog gå vägen!

Måste även passa på att skriva något om vädret som är helt underbart för tillfället. Igår va jag Hassini & Rasmus ute och slog lite på golfbanan och allt bara luktade vår. Ser ut att va precis lika gött ute idag så jag ska strax ta mig en promenad eller något. Hoppas det blir en go sommar nu också!


Over N Out / Frippe





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0