Fredag 26/3 - 2010

Idag har jag gjort ett prov om diabetes och det kändes väl helt okej måste jag säga. Skönt att ha lämnat den biten bakom mig. Men snart kommer det nya prövningar som jag ser fram emot! Passade även på att ta en liten fika med mina kära klasskamrater, ni är goa! Visst är klasskompisarna något alldeless speciellt eller? Man får en härlig kontakt och det är verkligen roligt att gå till lektioner när man vet att man träffar underbara människor.

Snart ska jag iväg och käka lunch med lite grabbar och efter det blir det förmodligen lite gym! Blir nog en och annan kall idag också @ bowlinghallen. Tycker ändå att jag är värd det efter hårt slit med plugget och jobbet i veckan! Och i helgen hinner jag inte med speciellt mycket annat än att jobba så man får passa på att njuta känns det som. Men jag klagar absolut inte på det för jag älskar mitt jobb och det jag håller på med. Och även här vill jag passa på att hylla mina arbetskamrater som stöttar och hjälper mig att utvecklas. Känns skönt att komma till ett jobb där man trivs och mår bra!

Det var nog allt för idag hoppas ni får en underbar helg för det kommer jag att få! Over n Out / Frippe.



Kommentarer
Postat av: bexie

klandra inte ner på the beach boy förfan :D!

2010-03-29 @ 13:58:53
URL: http://rnohlgren.blogg.se/
Postat av: Frippe

haha nej då, gillar dock att du har med mycket pink!

2010-03-29 @ 14:06:00
URL: http://letuslive.blogg.se/
Postat av: bexie

pink är gudomlig!

2010-03-30 @ 13:15:02
URL: http://rnohlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0